BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

mereka yg amat hana sayangi

sekilas pandang



terima kasih pada yang sudi menjengah ceritera hatiku....

maaf sebab lambat hantar n3 baru kat blog ini
apapun kesudian anda menjengah ke sini membuatkan hana sangat terharu....
hope terhibur membaca karya hana yang tak seberapa ini....

salam sayang pada anda semua yang menyokong dan sudi menjengah ceritera hatiku

jangan lupa tinggalkan komen selepas baca ya...
semoga komen2 anda menambahkan lagi semangat hana untuk bekarya............

Thursday, December 5, 2013

tentang rasa

bagaimana harus ku coret
sepotong ayat pengubat rindu
kala jari bagai kaku di papan aksara

aku bagai hilang segala rasa
lalu bagaimana harus ku coret sebuah cerita
kala hati bagai mati
beku tanpa sebarang warna
jiwa hilang dalam kelam.......

sesungguhnya aku rindu...
rindu pada kisah yang tak mampu aku akhiri
kerna rasa itu seakan hilang
bersama desakan waktu yang terus berlalu
aku kewalahan mencari diri...

lelah, ya aku sangat lelah
mengejar waktu yang semakin suntuk
masa bagaikan semakin jauh meninggalkan aku
yang masih mencari rasa yang tertinggal
agar bisa kuakhiri
setiap coretan kisah dari hati.........

0 comments:

ANDA SUKA