BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

mereka yg amat hana sayangi

sekilas pandang



terima kasih pada yang sudi menjengah ceritera hatiku....

maaf sebab lambat hantar n3 baru kat blog ini
apapun kesudian anda menjengah ke sini membuatkan hana sangat terharu....
hope terhibur membaca karya hana yang tak seberapa ini....

salam sayang pada anda semua yang menyokong dan sudi menjengah ceritera hatiku

jangan lupa tinggalkan komen selepas baca ya...
semoga komen2 anda menambahkan lagi semangat hana untuk bekarya............

Thursday, December 29, 2011

tentang dhia




sebuah kisah yang menjadi kegilaan buat masa ini termasuklah dengan tuan punya blog. hana rasa ini lakonan terbaik nora danish setakat ini. menangis sepanjang minggu nieh. sian dhia.

ending yang agak mengecewakan hana, rasanya ada juga diluar sana yang setuju ending citer nie x best langsung. sapa setuju angkat tangan... hahahaha. ending yang dilakukan tergesa-gesa. kiura hero n heroin mati habis cerita. ku salmi yang jahat giler tueh x der lak pembalasan yang setimpal. apapun part seperti gambat di atas (formal gila ayat) memang shahdu... so sweat. cinta sejati hingga akhir hayat. hanya maut yang memisahkan mereka:(

apapun tahniah nora.. lakonan anda memang terbaik terrutama part menangis. so real n membuatkan hana juga menangis:(

2 comments:

Salina Azni said...

mmg citer ni best..tp mmg sangat tidak puas hati dgn ending... konflik bukan main lg..tup tup, ending mcm tu je... rupanya keturunan nenek Zikir ni suka bomoh... puas hati satu je..Ros tk dpt juga Zikir..hehehehe

kak ida said...

wei..masih sedih ni tau..dik.. terasa citer ni mmg dekat dihati..tak gitu..baiknya budak si Dhia..tu..suami memulaukan..difitnah dan dimenderamkan mak mertua masih boleh bersabar hingga akhir hayatnya..
Mak mertua yg jahat telah menerima hukuman yg setimpalnya..kerana dosa dosanya tidak sempat dia meminta ampun dan kemaafan daripada Dhia dan anaknya..Lagi tragis dia kehilangan satu satu waris nya..iatu zikir.. akak rasa itu sudah terlalu berat untuk seorang ibu yg sejahat mana pun tidak akan dapat menerimanya..

ANDA SUKA