BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

mereka yg amat hana sayangi

sekilas pandang



terima kasih pada yang sudi menjengah ceritera hatiku....

maaf sebab lambat hantar n3 baru kat blog ini
apapun kesudian anda menjengah ke sini membuatkan hana sangat terharu....
hope terhibur membaca karya hana yang tak seberapa ini....

salam sayang pada anda semua yang menyokong dan sudi menjengah ceritera hatiku

jangan lupa tinggalkan komen selepas baca ya...
semoga komen2 anda menambahkan lagi semangat hana untuk bekarya............

Wednesday, November 23, 2011

SINOPSIS RAHSIA HATI HANIM

SINOPSIS RAHSIA HATI HANIM


Hanim hidupnya penuh liku.luka cinta Khaer berjaya diubati dengan kehadiran Aizad. Namun kekecewaan masih menghantui. saat cinta membara buat sang suami, kebenaran yang amat menyakitkan tersingkap. lalu luka di hati kian berdarah. hanya Amar kekuatannya. Apatah lagi bila mengetahui kecurangan sang suami. segala kata manis bak madu, ucapan cinta yang terlafaz hanyalah palsu. lalu harus bagaimana lagi dia bertahan??? Adakah cinta di hati buat Aizad semakin sirna. Hanim keliru apatah lagi dengan kehadiran Tengku Lukman dalam hidupnya

kehadiran Tengku Lukman lelaki misteri yang sentiasa ada untuk Hanim menimbulkan tandatanya. lelaki itu bagaikan Guardian angelnya. sentiasa ada saat Hanim terluka. sedikit sebanyak hati Hanim terubat dengan kehadiran lelaki ini. siapah dia pada Hanim???

Aizad mula tercabar dengan kehadiran Tengku Lukman apatah lagi dengan kedinginan Hanim pada dirinya. lelaki ini keliru dengan perasaannya sendiri. benarkan cintanya hanya pada Julia si kekasih hati ataupun sudah beralih arah pada siisteri?

bagaimana kesudahan kisah mereka??? adakah mahligai Aizad dan Hanim akan berakhir? masihkah bahagia menjadi milik mereka??? semuanya akan terjawab dalam Rahsia Hati Hanim.

0 comments:

ANDA SUKA